Neptun, Webmail és egyéb belépések

Gál Ferenc Főiskola Szeged

A 2016/2017 tanév jelmondata „Úgy küldelek titeket, mint bárányokat a farkasok közé! Legyetek tehát okosak, mint a kígyók, és ártatlanok, mint a galambok!” (Mt 10,16)
2017.6.23., Zoltán névnapja van.

Térítési díjak

TÁJÉKOZTATÓ
A GÁL FERENC FŐISKOLA HALLGATÓINAK
A TÉRÍTÉSI DÍJAK BEFIZETÉSÉNEK MENETÉRŐL

 

TISZTELT HALLGATÓNK! 

FIGYELEM! Amennyiben a képzési költséget a hallgató helyett a munkáltatója (vagy más gazdasági szervezet) teljesíti, úgy annak menetéről a továbbiakban talál információt. A hallgatók különböző befizetési kötelezettségeiket (például: ismételt vizsgák díjai, térítési, különeljárási és szolgáltatási díjak, továbbá KÖLTSÉGTÉRÍTÉSI DÍJ/ÖNKÖLTSÉG DÍJA) az alábbi módon teljesíthetik.

    1.    A befizetési kötelezettségek teljesítésének első lépése az, hogy a megfelelő összeg átutalásra kerüljön a Gál Ferenc Főiskola számlájára. Az utalás természetesen bármilyen bankszámlaszámláról megtehető, tehát az nem csak a hallgató saját számlájáról történhet. (Azaz maga az utalás NEM A NEPTUN rendszeren belül történik, hanem bankfiókban, vagy internetes bankszolgáltatás segítségével.)

Az utalás teljesítéséhez szükséges adatok:

Jogosult neve: Gál Ferenc Főiskola
Jogosult bankszámla száma: 11735005-20561837-0000000 (OTP Bank)
A közlemény rovatban: a Neptun kód és a név, valamint a Főiskola betűkódja.
(Például: NK-XXXXXX MINTA BÉLA GFF ahol ”XXXXXX” a Neptun kód, a név a Neptunban nyilvántartott név, a GFF a Főiskola kódja.)

  1. Fontos, hogy az átutaláskor a „KÖZLEMÉNY” rovat minden esetben a fentiekben megadottak szerint legyen kitöltve!  A3-5 munkanap után jelenik meg z így átutalt összeg kb. a NEPTUN rendszerben.
  2. A fentiek szerint átutalt összeg Neptun rendszeren belüli megjelenését követően az alábbi lépéseket kell végrehajtani a befizetési kötelezettség teljesítésének befejezéséhez:

I.    lépés: (A NEPTUN rendszerbe történő belépést követően válassza ki a menüben a PÉNZÜGYEK alatt A BEFIZETÉS menüpontot;

II.   lépés: Aktuális félév kiválasztása, illetve a Státusz mezőjének AKTÍV-ra állítása után „LISTÁZÁS” gombra kattintva jelenik meg a „GYŰJTŐSZÁMLA EGYENLEG felirat, és az előzetesen átutalt összeg is.

                (Amennyiben a gyűjtőszámlára még nem érkezett egyetlen utalás sem, úgy ez a mező nem jelenik meg!

III.  lépés: A teljesíteni kívánt tételt a BEFIZETÉS/ BEFIZETENDŐ KIÍRT TÉTEL felirat alatti sor(ok)ban válasszuk ki, mégpedig úgy, hogy a „BEFIZET ” jelölőnégyzet kipipálásával, majd "Tovább" gombra kattintva.

IV.  lépés: A felugró ablak elolvasásakor az „OK” gomb megnyomása után jelenik meg a „Virtuális gyűjtőszámlás befizetés” felirat. Ennek bejelölése, majd (automatikusan ez van bejelölve) a „Befizet” gomb megnyomásával teljesül a tényleges befizetés! Az adott tétel teljesítésének sikerességét "A tranzakció sikeresen befejeződött" felirat megjelenése jelzi!

Képzési támogatás (számla igénylő)

Amennyiben a képzési költséget (vagy annak egy részét) a hallgató helyett a munkáltatója (vagy más gazdasági szervezet) teljesíti, úgy minden esetben meg kell várni a Főiskola által kiállított számlát és csak az alapján kell utalni a számlán szereplő számlaszámra.
Figyelem! A számlán szereplő számlaszám nem egyezik meg a fentiekben leírt hallgatói számlaszámmal, erre az utalás teljesítésekor munkáltatójának (vagy gazdálkodó szervezetnek) feltétlenül figyelnie kell! A hallgatónak az ÖNRÉSZT (amennyiben van) az 1. és 2. pontban leírtak szerint kell teljesíteni.

A rendszer működésével kapcsolatban további segítséget kérhet:
Kutasné Cseh Zsuzsanna tanulmányi informatikus
Tel.: +36(66)311-511 / 3137 mell.
E-mail cím: cseh.zsuzsanna[kukac]pk.gff-szarvas.hu

 Gazdasági jellegű, számlázási kérdéseivel Rácz Editet keresse a gazdtitk[kukac]gff-szeged.hu email címen!